Зв'яжіться з нами
  • (044) 201 03 77
    для дзвінків по Україні
Пн-Пт 9-18 (Київ)
Вітаю!
У Вас є питання?

Оплата замовлення

Як оплатити замовлення?

Оплата замовлення здійснюється шляхом 100% передоплати.

Ви можете вибрати найбільш зручний для Вас спосіб оплати. Інтернет-магазин Dr.Web Dr.Web пропонує Вам наступні варіанти:

- Visa/MasterCard
- Приват 24
- Банківський платіж (квитанція для фізичних осіб)
- Банківський платіж за рахунком (для юр. осіб)

Чи можу я скасувати замовлення після оплати і повернути гроші?

Умови про повернення грошових коштів за проданий товар та відшкодування збитків:
Згідно Закону України про захист прав споживачів, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом тридцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, затверджується Кабінетом Міністрів України.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  1. пропорційного зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Клієнт не має право повернути Товари належної якості, зазначені в Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів Про реалізацію окремих положень Закону України Про захист прав споживачів від 19.03.1994 № 172.

У разі передачі програмного продукту за допомогою електронних засобів зв'язку, повернення відбувається тільки в разі, якщо не був активований серійний номер.

Як дізнатися про стан виконання замовлення?

Ви зможете перейти по посиланню з листа, який вам буде відправлено після оформлення замовлення, і дізнатися на якій стадії знаходиться виконання вашого замовлення. Дані про замовлення оновлюються менеджерами вручну. Тому зміни відбуваються НЕ в режимі реального часу.

Увага! Відділ продажів працює з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00 за київським часом крім святкових днів. Замовлення приймаються і обробляються цілодобово.

Оплата була здійснена через банк. Чому в моєму персональному розділі написано, що замовлення не сплачено?

Термін підтвердження платежів за квитанціями банку становить кілька днів. До того ж часто дані, які приходять з банку, не містять відомостей про окремі платежі, а являють собою результат підсумовування всіх платежів. Тому ми просимо Вас надсилати нам по E-Mail копію Вашої платіжної квитанції (розмір пересилається повідомлення не повинен перевищувати 2Mб!). Так Ви зможете значно прискорити доставку Вашого замовлення.

Оплата була здійснена через банк. Чому після цього мені прийшов від вас лист із зазначенням того, що замовлення не сплачено?

Термін підтвердження платежів за квитанціями банку становить кілька днів. Якщо підтвердження оплати ще не прийшло, а замовлення було оплачено , то Ви можете отримати такий лист. У такому випадку радимо не звертати на нього уваги.

Оплату було проведено і квитанція була вам вислана, але в моєму персональному розділі зазначено, що замовлення не сплачено. Чому?

Справа в тому, що одночасно в нашому магазині обробляється велика кількість замовлень, через що можливі невеликі затримки.

Як прискорити виконання замовлення?

Якщо Ви оплачуєте замовлення через банк, то ми зможемо виконати замовлення швидше, якщо відразу після оплати Ви надішлете нам копію квитанції про оплату на E-Mail (розмір пересилається повідомлення не повинен перевищувати 2Mб!). Підтвердження оплати з банку приходять лише через кілька днів після оплати, так що таким чином ми зможемо зробити доставку на пару днів раніше.